Påsklov

Då var det påsklov då, väldigt skönt, men jag måste plugga lite matte och lite svenska. Ska ha prov på det efter påsklovet. Matten.. suck säger jag bara. Konjugata regel, första och andra kvaderingsregeln? och allt vad det nu heter som vi håller på med.. Aja, jag får göra mitt bästa så får vi se hur det går. Får väl plugga lite i dag, men en liten promenad tänker jag allt också ta i dag för den som är intresserad av att veta det.

Sov i kapp i dag, vaknade inte förän klockan ett, väldigt skönt! Asså, det känns så extremt konstigt att vara på Gotland igen, jag hade vant mig att vara i Corralejo. Saknar det som fan! Men men jag får åka tillbaka dit någon gång.

Jag vet att jag sagt till mig själv att jag inte ska bry mig om det, men det är svårt...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det känns lite konstigt på något sätt, men säkert bara jag som överdriver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0