En annorlunda skoldag

Denna Torsdag har jag haft media hela dagen. Vilket har inneburit en hel del filmande. Dagen började på Guteskolan. Filmade då deras fyra olika inriktningar, frisör, teknik, samhälle och hund. Sen blev det en tripp till Lövsta för att filma deras två inriktningar. Var ute vid lammen, korna och så filmade vi lite traktorer. Låter kanske inte så spännande, men för en stadsbo är det faktisk kanske så skoj. Sen åkte vi tillbaka till skolan för att tanka in allt vi hade filmat. Det vi har filmat kommer sen att klippas och visas på mässan i rakethallen. Var lite skoj att åka ut på andra ställen där man inte brukar vara.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå på volleyboll träningen eller inte.. Hmm.. ska tänka på saken en stund till innan jag bestämmer mig.

Men nu ska jag lyssna på musik och komma på om jag ska träna eller inte.
Byebye

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ibland så kan man ju undra hur dom tänker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0