Nytt år med nya äventyr

Då var man hemkommen från Thailand för ungefär två veckor sedan. Kom hem dagen innan julafton. Har varit jätte bra i Thailand. Åker gärna tillbaka dit någongång. Julafton var mysig och skön, fick även öppna julklappar som jag tycker är kul! ( Känner mig ännu som ett litet barn vid julafton).

Nyår tillbringade jag i Hemse med Jesper och hans kompisar! Det blev tre rätters middag och en massa roliga lekar. Vid tolv slaget gick vi ut i snöstormen och såg på raketer. Så nu var det 2011, helt ortoligt vad tiden går fort!

Idag, 4 januari, har jag varit på stan med Lina. Vi kollade lite kläder den åt vi på ringduvan. Mycket mysigt, var länge sen jag träffade henne! :)

Men nu ska jag plugga lite.
Ha det bra!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hur kommer det sig att ni nästan alltid "glömmer" bort mig?!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0