En fartfylld helg!

Då var det måndag igen, kom precis hem från skolan och måste nu fortsätta med skolarbete. Det är dags att försöka få ordning på hemprovet i kemi som ska vara klart till på fredag.

Idag har jag varit ganska så trött, kan bero på helgen festande. På fredagen blev det hamnplan med Jesper och hans kompisar. Det var lite segt i början men sen när klockan började närma sig tolv då blev det fart! Sen på lördagen så var man en aning trött, men det hindrade inte en för att åka till Hemse på hela hallen! Det blev förfest i Lau, jag och 13 killar, det ni! Sen blev det hela hallen! Har aldrig varit där förut, det var grymt kul och så oerhört mycket folk! En mycket värd kväll får jag säga! Bilder ifrån dem båda kvällarna kommer så fort jag pluggat färdigt, kan bli i morgon eller i helgen. Men jag lovar, eller jag ska försöka att få upp bilderna så fort som möjligt.

Blev även en sväng förbi Jesper mormor på söndag eftermiddagen, vi åt lite mat och pratade. Det var trevligt och gott!

Men nu är det inte helg längre, utan en ny skolvecka med mycket arbete. Denna vecka har jag mycket som jag måste göra, så längtar extremt mycket till nästa helg, men den helgen blir nog lugn jämfört med denna helg!

Nej, skärpning Linnea, nu måste det bli lite fart på dig! Tillbaka till pluggandet!
See You!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En helg med mycket skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0