Fredag

Herregud var tiden går fort nu, denna skolvecka är redan slut och den efterlängtade helgen är här! Denna helg kommer bli en lugn och skön helg, vilket jag känner är behövligt. Kommer även att behöva plugga lite, men annars blir det en slappar helg.
I onsdags var jag på Julia Hultgren och testade min balklänning! Den var jätte fin, den måste bara sys in och upp lite sen kommer den sitta perfekt! Jag har även hittat ett par balskor som jag ska köpa idag! Känner verkligen att studenten är nära nu och det kännes så otroligt underbart!
Nästa vecka ska jag försöka att hinna med att anmäla mig till Linnéuniversitetet, för det ska vara anmält senast den 15 april.
Men nu ska jag återgå till skolarbetet, filmklippning!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så underbart glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0