Seg dag!

Igår, fredag, så var jag med Jesper och Nisse. Vi lagade lite mat, köttfärs paj, sen såg vi lite på tv och pratade lite. Det var en lugn och trevlig fredag kväll.

I dag, lördag, har det varit en oerhört seg dag. Klockan är just nu fem och det ända jag har gjort idag är att se film och varit och handlat. Och nu sitter jag och dricker energi dryck för att försöka få lite energi.

Förstår inte hur jag kan känna mig så oerhört trött och seg, jag har sovit bra, men ändå är jag helt slut. Så ikväll blir det nog en kväll i soffan med en massa täcken och kuddar och se film, och så får jag hoppas att jag är piggare i morgon, för jag måste plugga inför mitt fysik prov som jag har på måndag.. Suck.. Jag är så skoltrött.. Men nu är det bara två och en halv månad kvar, sen studenten!!

Nu ska jag återgå till min energidryck och försöka skriva lite på hemprovet i kemi.
See you!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ibland är man bra duktig på att tänka lite för mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0