Tillbaka! (kanske)

Nej, men tjenna!! Det var ett tag sen man visade sig här. Orsaken till det är bland annat att jag haft mycket att göra och att jag inte haft lusten att skriva. Men nu kanske jag kommer tillbaka, observera ordet KANSKE!

Sitter just nu hemma helt för mig själv och "ser" på american pie och lyssnar på musik (gamla godingar!). Och små kollar lite på skor på internet och hittade två par som är lockande att köpa, men får se hur det blir med den saken.





Me like! :)
(Men undra vad jesper tycker om dom?! Lite höga kanske?)






Grymt skönt kan jag säga! :)


Men nu ska jag återgå till soffan och krypa ner under filten! Mysss!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Helt otroligt vad tiden går fort just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0