Torsdag

Då var det snart helg igen! Helt sjukt vad tiden går fort. För typ ett år sedan så klagade man på att tiden gick så oerhört sakta, men nu är det tvärtom!

Idag har jag haft en skön skol dag. Började klockan åtta, hade samhällskunskap, men gjorde inte så mycket mer än att välja ett ämne till min uppsats. Sen hade jag ett svenska prov, men det gick snabbt att göra så slutade skolan vid halv elva idag. Men sån otur som jag har så var jag tvungen att fortsätta med skolarbetet när jag kom hem, för jag har ett hemprov i kemi som ska vara klart tills i morgon. Men nu efter ett x antal timmar så är jag klar med hemprovet! Känns jätte skönt, för det var så extremt svårt! Så nu ska jag äta lite, sen blir det träning!

I morgon blir det mat, spel och en massa trevligheter hos Angelica och Anja! Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag har några bilder att vissa sen. Och på lördag morgon, eller rättare sagt klockan nio, ska jag och mina syskon ut och arbeta på pappas jobb. Vi ska måla någonting, vet inte riktigt vad, men det blir nog bra det. Sen ska jag nog bara ta det lugnt!

Men nu blir det kvällsmat och sen volleyboll träning!
See you!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiden bara springer ifrån en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0