Torsdag

Kom hem från träningen för en stund sedan. Träningen, ja, den var lite  sådär. Vi hade en en ny tränare idag, jag tyckte det var lite svårt att förstå när han förklarade övningar och lite så. Men för övrigt så var vi 13 stycken vilket var rekord många!

Dagen idag har mest bestått av plugg, plugg och bad! Lite jobbigt och segt, men har mycket nu dem sista månaderna innan studenten. Min student tröja kom idag också, men den var lite för liten så måste byta den. Att jag alltid ska ha otur med allt..

Men skönt att det är helg imorgon! kanske blir utgång imorgon och på lördag blir det Hela Hallen! Det ska bli skoj!
Men innan jag välkomnar helgen så ska jag sova och klippa lite film sen så är den efterlängtade helgen här! Ska bli skönt att göra något annat än plugga och se tv.

Nu ska jag duscha sen krypa ner i min säng och vänta på min älskling som kommer hem från träningen omkring halv elva eller elva.

Men som sagt nu blir det duschen/badet!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kändes en aning onödigt att uttrycka sig på det sättet tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0